niedziela, 27 lipca 2014

Zastój

Musicie mi wybaczyć króciutki zastój, drodzy czytelnicy (jeśli w ogóle istniejecie)! Otóż, miałem małą wyprawę do Malborka, na której wynudziłem się niemożebnie, nie miałem muzyki, czytanie w końcu mi się trochę znudziło, przeczytałem wszystkich X-Menów w pdf, których miałem na tablecie, obejrzałem wszystkie odcinki "Star Wars: The Clone Wars", które miałem też na tablecie. A wszystko to po... nic. Właściwie po nic. W sumie to nawet miałem szansę zawłaszczenia sobie i przywiezienia do domu banjo, ale niestety, moja babcia nie pamiętała co się z nim stało i nieco mnie żal dopadł. No bo hej, przecież gra na banjo jest o wiele lepsza niż jakaś bezużyteczna gitara elektryczna!

Okej, uważam ten zbiór losowych wyrazów za całkiem bezużyteczny. Przynajmniej się usprawiedliwiłem, o. Z ciekawostek: żyję nadchodzącym Offem. Jestem szalenie podekscytowany. Aha, i dzisiaj wieczorem pojawi się wpis. Rozważam "To Be Kind" Swansów albo wpis o komiksach w ogóle. Dum Dum Dum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz